Novi Sad
27.03.2012.
08:48 > 06:28
Na Novom naselju u međublokovskim saobraćajnicama počela je gradnja manjih kružnih tokova.
  • Nemanja

    29.03.2012 08:08
    Treba ih vise
    Odlicno sto se ovo radi a mislim da ih treba vise pogotovo na Bul.Jovana Ducica !!!!
  • sony

    28.03.2012 16:41
    @ Pajser
    Potpuno se slazem! Hajde da se okupimo tu na uglu Stojana Novakovica i Dj.Niksica Johana sutra, recimo, u podne i vidimo sta se moze uraditi da se to spreci i da vidimo ko tu muti vodu!
  • Pajser

    28.03.2012 14:59
    @Anonimus
    O da, nisam jos video nijedno vozilo iz pravca auto perionice kako kruzi (kruzi u krug - hrkljusss!!!) da skrene levo. Mislim, nije da nije potpuno blesavo kruziti tuda ko debil... ej ali sta mi to radimo ovde? Pisemo komentare umesto da se skupimo i razvijamo bagru! Panduri, putari, lekari, sestre, kol centri... SVI SU BRE ZA OTKAZ!
    Ali ne, ovaj narod se razbesni samo kad oce neki tamo gejevi (koji im realno nista na zao ne cine) da prosetaju ulicom. To sto nas ovi tovare u sve rupe vec godinama, to je okej. Potpuno smo nenormalni.
  • 28.03.2012 11:38
    Pre neki dan sam bio na raskrsnici sa fotografije. Apsolutno ni jedno vozilo koje je skretalo ulevo nije prošlo kroz kružni tok već je uhvatilo prečicu suprotnim smerom. Biće veselo !!!
  • Bunker

    28.03.2012 10:16
    Tokići
    Malo veći auto ili neki kamiončić neće ni moći da prođu kroz ove kružne tokiće. Napraviće na Naselju gužvu kakva nikad nije bila!
  • Jova

    28.03.2012 08:41
    Podrzavam
    Podrzavam postavljanje kruznih tokova. Mnogo je bolji protok saobracaja. Za sada su vozaci preplaseni dok se malo ne naviknu, ali zato su mnogo manje nervozni sto je priznacete bolja opcija.
  • Sale

    28.03.2012 08:18
    Postoje veći prioriteti
    Ova fotografija gore ne oslikava dovoljno široko celokupno stanje. Nije samo razbijanje kolovoza u sredini raskrsnice u pitanju, već su radovi i na promeni ivičnjaka i pešačkih staza koje prilaze kružnom toku, kao i vertikalne signalizacije! Verovatno se radi proširenje, jer na ovakvom putnom profilu ne može da zaokrene ni smećar, niti vatrogasno vozilo. Na ovoj raskrsnici se inače zakrči saobraćaj kad se odnosi smeće, kako će tek biti sa kružnim tokom?

    Sa druge strane, imate praktično jedinu, i to očajnu, vezu Naselja sa Satelitom, a to je ulica Miloja Ćiplića. Ta ulica je još uvek pod kaldrmom na kojoj se vozi slalom zbog udarnih rupa i kocki koje lete na sve strane. Bolje da su to popravili, ako ne asfaltirali, nego što bacaju pare na nešto što nije nikakav prioritet.
  • brka

    28.03.2012 06:49
    vrti mi se u glavi od kruznih tokova
    to se po evropi pravilo pre 20 godina a kod nas tek sada stize a kontam da ce se uskoro u eu vratiti na raskrsnice....a ovim nasima se osladilo pa ih stavljaju gde god stignu....uzas
    otvarajte fabrike gospodo draga, od besparice nam se vec vrti u glavi jos nam samo kruzni tokovi fale pa da se slosi skroz !!!
  • 28.03.2012 06:26
    hahahaha super podrzavam kruzne tokove dijalektika ba ali ovo je komichno koliko god ce pomoci stanarima da konachno mogu da izadju iz slepog creva toliko ce nervirati ove koji idu bulevarom . dobro je neko primetio i sa tim se slazem da bahate vozache nikakav kruzni tok ne moze da uspori u shta sam imao priliku vec par puta da se uverim da bukvalno ulecu u kruzni tok sa preko 60km na sat. izgleda da sam na vreme zbrisao iz tog kraja :)
  • novosadjanin

    28.03.2012 00:40
    zasto sada
    Lepo, ali zasto sada. Hiljadu stvari su prece od ovoga, razmislite. Uradite nesto korisnije za narod. Ovo je bacanje para. Koliko vidim ,nikone ne odgovara. Neko nema gde smece da baca, ide 500 metara.Niko ništa ne preduzima vec 10 godina. Zalosno. Početak limana pitajte gde bacaju smece. Sramota.
  • Сремац

    27.03.2012 21:11
    СИГРАЈУ СЕ ДЕЦА СА НАШИМ НОВЦИМА
    Глупости које ће још правити актуелна власт нису исцрпњене.Шта је било са тим силним стручљацима за путеве раније?Нису ли они знали за кружне токове или су ови решили да се возају у круг до изнемоглости народа?
  • @anonimus

    27.03.2012 20:32
    bul cara lazara
    bravo majstore, odlicno zapazanje. i ja sam pao u nesvest kad sam video danas tu zutu traku do fruskogorske. ne mogu da verujem cemu to i zivo me interesuje koji je to mozak smislio i koje bi mu bilo objasnjenje za to sto je napravio. ova glupost mu je za sada van svake konkurencije. UNBELIEVABLE
  • 1 NS

    27.03.2012 18:37
    Pozdrav plaćenicima
    Vidim previše crvenih palaca na moj prvi komentar, pa sam se zabrinuo, ali onda videh da ih previše ima svuda pa me samo čude, jer očigledno je da bi se pojavili i na komentar "crno nije belo" :)
  • 27.03.2012 18:01
    @Duchess Of Shangay
    Treba znati postovati saobracajne propise i druge ucesnike u saobracaju.Kruzni tokovi koji so pobacani tu i tamo nemaju nikakvu svrhu i cisto je bacanje para.Niko ne tvrdi da su k.tokovi ,generalno losi ili nepozeljni. Drago mi je sto ste se naputovali po Evropi, ali losim planiranjem ,nakaradnim radom i kradom se tamo ne stize.
    K.tokovi nece spreciti divljaka da divlja i nauciti onoga ko do sada nije naucio pravila i znakove.
  • Bradilko

    27.03.2012 17:37
    Kružni tok - enigma za Novosđane
    E,strašno kako se ljudi plaše ovih kružnih tokova.Na onim na Bulevaru Evrope čovek da postavi kamere i da se lepo valja od smeha.Ili da plače.Ipak da plače jer toliko mnogo ljudi u ovom gradu je kupilo vozačku dozvolu a to se najbolje vidi na ovakvim saobraćajnicama,a Bogami i na ovim komentarima...
  • Ljiljana

    27.03.2012 17:33
    Duchess Of Shangay
    Treba ih staviti gde su potrebni a ne "gde mogu biti stavljeni". Ovde, u tim ulicicama na Novom naselju su apsolutno nepotrebni.
  • ccc

    27.03.2012 17:17
    Dakle, NEVEROVATNO!!!!
    živim upravo u ovoj ulici i s prozora posmatram novi kružni tok. Ovo i nije ulica već ULIČICA, koja je na dva kraja slepa, tj. ne produžava se nikuda, a saobraćaj se odvija samo u u jednom pravcu (u oba smera). Dakle, to uopšte nije nikakva raskrsnica. Volela bih da mi neko objasni zašto je kružni tok bio potreban ovde a ne na nekom drugom, prometnijem, komplikovanijem mestu, gde se saobraćaj zaista odvija. U našoj ulici svi koji dođu, gledaju samo gde da se parkiraju. I to je sve. POTPUNA BESMISLICA I IŽIVLJAVANJE nekog baje koji je juče čuo da postoji i ta civilizacijska tekovina zvana kružni tok. Pa reče, ajde da je i primenimo, al da počnemo od nekih zabačenih uličica, dok se ne izvežbamo... JADNO I BEDNO!!! Sigurno da neću glasati ni za koga zbog ove teške folirancije i pretvaranja da NEŠTO RADE!!!
  • @Gobo

    27.03.2012 16:20
    E moj, Gobo!
    Sve bi to bilo u redu da oni to ne rade na teret nase dece koja te njihove kredite nece otplatiti za svoga zivota.
  • Duchess of Shangay

    27.03.2012 15:55
    Sve gledam eksperte...
    Koji se nisu pomerili iz upravo tih ulica gde se grade kruzni tokovi...

    U celoj Evropi postoje kurzni tokovi i mini kruzni tokovi.

    Jednog, lepog dana, kada naucimo da vozimo...mozda ce srpska vozacka biti priznata..

    U medjuvremenu...

    SAMO NASTAVITE!
    KRUZNE TOKOVE SVUGDE GDE MOGU BITI STAVLJEN!
  • Re: - - -

    27.03.2012 15:35
    "a sta kazete na to sto na onaj kruzni tok prema detelinaru mecu zelenilo? prave ga nepreglednim."

    Macane prepametni, kako to zelenilo u ostrvu čini kružni tok "nepreglednim" ? U kružnom toku gledaš samo ko ti dolazi s leve strane, a tu nemaš zelenilo. Ne treba da gledaš i ne zanima te ko saobraća sa suprotne strane - osim ako, kao što većina srbadije to radi, želiš da cinculiraš da li možeš da presečeš svima njima putanju ili ne. A ne smeš. Zato treba zelenilo, da se ti i takvi češkate da li iza ide šleper koji će te možda i oflekati, pa da se ne ku*čiš gde ne treba.
  • Miki, NS

    27.03.2012 15:34
    Novo Naselje
    Zivim na Naselju, ne u ovom kvartu, ali prolazim tuda i posle ovog sam se zabrinuo, iskreno.
    Pitam se, a s obzirom da su najavili akciju za celo Naselje, da li ce i gde ovu budalastinu turiti za moje novce?
    Mogao bi da kazem da je ovaj koji je ovo smislio i ovakav i onakav, ali necu.
    Voleo bi da cujemo koliko ovo kosta, tj. koliko smo platili, pa da mogu da saobiram kad ponovo naprave ovako sto.
  • 27.03.2012 14:33
    Promasaj
    Ovde zaista nije potreban kruzni tok. Toliko toga je potrebno na Novom Naselju ali ovaj kruzni tok nije.
  • Leteci policajac

    27.03.2012 14:02
    @21114
    A ti pretpostavljam živiš na Novom Naselju i tuda baš svaki dan prođeš bar 15 puta. To je tu baš moj kvart i sa pravom mogu da kažem da jesu tu baš nenormalni. Sa dve strane imaš otvorenu ulicu i naravno gomilu ludaka za volanom. Igrom slučaja i ja sam bio svedok kad su mi komšiju lupili baš tu, pre jedno 15 godina."

    Molim vas, ne zivim na naselju i ne prolazim tuda 15 puta dnevno,ne vidim zasto i kako je to uopste bitno da bih komentarisao. Sumnjam da vi uopste vozite a i da dnevno toliko puta prepesacite tuda.

    Ako se fokusiramo na sustinu problema onda znam o cemu pricam, jer vozim i cesto prolazim bas na toj raskrsnici. Za nesrecu koja je zadesila tvog komsiju nije kriv nedostatak kruznog toka vec divljastvo, nepostovanje pravila i saobracajnih znakova. Pre svega kutura u saobracaju. Kruzni tok na ovom mestu je bacanje para.Kao sto rekoh, bolje da su stavili dva lezeca policajca sa strane otvorenih ulica, ako se vec krpi i nalazi privremeno resenje. Kruzni tokovi su odlicni ali treba znati i dobro planirati gde ih postaviti. Istina je, kruzni tokovi nece nauciti vozace da postuju pravila. Poznavanje pravila (skola), postovanje drugih ucesnika i debele kazne bi mogle da ih nauce tome. I mene zanima koliko kosta ovaj kruzni tok.
    Tada bi i vi, ljudi iz kraja, promenili misljenje o svemu tome. Srecno.

  • 27.03.2012 13:57
    Bulevar Cara Lazara
    Kom geniju je palo na pamet da se duz bulevara od Stražilovske uvede žuta traka za bus kad bus nikada ne ide krajnjom desnom trakom sve do raskrsnice sa Bul. Oslobodjenja
    Ono što će sigurno da se desi je gužva koju je genije vrlo sličnog intelektualnog sklopa već izazvao u suprotnom smeru na istom potezu
    ...
  • fcvnn

    27.03.2012 13:51
    Ma nema tu vise sta da se prica, puske u ruke i da zavrsimo sa ovakvim glupostima jednom za svagda! Ili mi ili oni!
  • fcvnn

    27.03.2012 13:43
    Umalo da padnem sa stolice kada sam video u kojoj ulici oni prave kruzni tok hahahahahaha Sta cete, moraju da se skupe pare za kampanje...
  • 1 NS

    27.03.2012 13:38
    Iz šupljeg u prazno
    Pravite tokove i tokiće, ali na zemlji, a solidne betonske površine ne dirajte više. Ima toliko neasfaltiranih ulica na periferiji, toliko rupa, svega. Prvo završite pa tek onda lickajte i prepravljajte.
    Ovo je za mene kontraproduktivna predizborna aktivnost, sistem "čupam pa sadim" mi je odbojan.
  • Novo Naselje

    27.03.2012 13:21
    Čudo neviđeno
    Kada sam juče išao u postu u Stojana Novakovića i videh raskopanu ulicu pomislio sam i ja da krpe cevovod neki. Danas naidjem na isti raskopani krug na raskrsnici Đorđa Nikšića Johana i Todora Jovanovića Toze. Rebus!? Isada pročitam ovu vest.

    Meni ovo liči samo na pranje para i ništa drugo. Voleo bih da nisam u pravu.

    Ako govorimo o bezbednosti saobraćaja voelo bih da mi neko objasni i zašto je dozvoljeno skretanje levo na raskrsnici Bulevara Slobodana Jovanovića i Seljačkih buna odnosno Đorđa Nikšića Johana?

    Siguran sam da postoje mnogo opasnija mesta od ovih raskrsnica sa slepim ulicama na kojima se prave "kružni tokovi".

    Šta radi istraživačko novinarstvo!? Postoji li uopšte?

    Još jedna opaska.
    Interesantno mi je da je sve i jedna emisija predizbornog programa na televiziji koncipirana tako da predstavnici stranaka drže monologe i kao se svadjaju između sebe. Nigde nema uključenja gledalaca? Makar ja to nisam primetio
  • Pajser

    27.03.2012 12:59
    aj dobro
    A sta cemo sa kretenima koji se parkiraju dirketno ispod znaka za zabranjeno parkiranje i zaustavljanje ispred picerije Gambriano na Sonsiju pored 10 praznih parking mesta na sampo 10 metara dalje??? Moj komsija i ja smo nekoliko puta zvali parking servis, pauk i slicno i NIKAD se niko nije pojavio. Jednom sam video i patrolu saobracajne policije kako nonsalantno prolazi pored vozila parkiranog na datom mestu... mislite da su stali ili pozvali drugu patrolu u slucaju da su bili zauzeti... naravno da nisu... mozda zato sto kolega drzi piceriju pa da mu ne teraju goste...
  • 27.03.2012 12:30
    Pa na ovim raskrsnicama i ovim ulicicama i Usein Bolt je brzi od automobila sto tuda prolaze! Sramota je kako nas pljackaju!
  • 21114

    27.03.2012 12:22
    @ Leteci policajac

    A ti pretpostavljam živiš na Novom Naselju i tuda baš svaki dan prođeš bar 15 puta. To je tu baš moj kvart i sa pravom mogu da kažem da jesu tu baš nenormalni. Sa dve strane imaš otvorenu ulicu i naravno gomilu ludaka za volanom. Igrom slučaja i ja sam bio svedok kad su mi komšiju lupili baš tu, pre jedno 15 godina.
  • Ljiljana

    27.03.2012 12:04
    Kružni tokići, kaže moja koleginica :)
  • deran

    27.03.2012 12:00
    Da nije tuzno , bilo bi smesno ! Na novom naselju posle bespotrebnog presvlacenja pesackih staza novim asfaltom(koji je usput duplo losiji od starog)dobili smo jos vecu glupost - mini kruzne tokove.Ima li kraja glupostima na koje se bacaju milioni nasih para? Ima li kraja svemu ovome?
  • V.

    27.03.2012 11:54
    @Vlastimir
    Ja nemam nista protiv kruznih tokova, cak naprotiv, jos pre nego sto su poceli sa postavljanjem istih govorio sam da nam trebaju jer su bolje resenje od raskrsnice.
    Ali ovde je u pitanju nesto drugo, a meni je zao ako ti to ne zelis da vidis...

    Postavljanje kruznog toga ispred slepe ulice duzine 150 do 200 metara zaista ima smisla, ali samo ako se radi neposredno pred izbore...
  • vlastimir

    27.03.2012 11:46
    Nisam ja genije..pa ti si baš to...sve znaš!!!! ...i više od toga...kružni tok /govorim kao učesnik u saobraćaju/ je najbolje rešenje za raskrsnice....toliko!
  • -

    27.03.2012 11:37
    -
    a sta kazete na to sto na onaj kruzni tok prema detelinaru mecu zelenilo?
    prave ga nepreglednim.
  • V.

    27.03.2012 10:58
    @ Vlastimir
    Vlastimire, genije, jel ti uopste znas gde se ovo nalazi? Da znas, siguran sam da bi cutao ako vec nemas sta pametno da kazes...

    Dve ulice dalje, u Tozinom sokaku, prave jos jedan ovakav kruzni tok, ali tamo je jos potrebnije, posto su dve ulice SLEPE, tj samo je parking u obe.

    Ako su vec hteli da prave kruzni tok, sto ga nisu napravili kod perionice, vec se tu ceka po 15 minuta da se skrene levo na tom semaforu kod crkve.

    I jel zna neko, gde se moze videti cena ovih radova, zivo me zanima.
  • vlastimir

    27.03.2012 10:43
    stručnjaci
    Koliko samo stručnjaka za saobraćaj sa komentarima? Sve ''direktori svemira'' i ''predsednici sveta''.Profesionalni ''hejteri''... No, bitno je kritikovati...
  • milutin

    27.03.2012 10:30
    usko
    U slucaju pozara ,mislim ne daj boze...Kako mislite da tu prodje vatrogasno vozilo?Zivim u tom kvartu dvadeset godina,niko tu ne vozi brzo a pozara je bilo.Ocigledno pranje para...Zasto ne gradite kanalizaciju i vodovod po obodima grada kad ste uzeli novac za komunalije?Nasipate i asvaltirate puteve?
  • 27.03.2012 10:21
    Milica
    Slazem se, jos par Rodnijevih gluposti u nasem gradu!!
  • Leteci policajac

    27.03.2012 10:13
    Evo konkretnno na ovoj fotografiji imamo primer pranja para i kupovine glasova. Ta raskrsnica nema potrebe da ima mini-tok, nije toliko prometna, a pravila kretanja su jasna (vidi se cak i znak), guzve nema, sa jedne strane je parking kao sto se vidi.To sto neka stoka misli da je na trkama, to bi trebali da resite u ustanovama za obuku vozaca, ispitima, kucnom vaspitanju i skoli.
    Bolje da su pokrpili rupe u te dve ulice sa tim novcem ili kupili dva skutera za pokretne saobracajce koji jedini rade svoj posao (jedva cekam da ih gledam kako zuje za stokom).
    E ljudi,ljudi, samare nam dele budale, a sad nam se sve cesce i smeju u krvavo lice.
    Kakav bezobrazluk. Nek samo mi imamo zapadni sistem u vidu mini-kruznih tokova, a mi cemo da zivimo po divlje-zapadnom rezimu , dzepovi i stomaci mogu da cekaju. Lezeci policajci bi bili jeftinije i logicnije resenje. Ali opet, saobracaj nije predviden za stoku, kao da ce ih kruzni tokovi zaustaviti. Pa i busevi GSP-a se naginju kao motori u krivini kada majstor nagazi masinu i ukliza u tok, da proveri da li zna da vozi i dalje, pa dok harmonika izdrzi.Onaj veliki tok su pravili par meseci posle sveze postavljene,moderne raskrsnice. Ko to planira i tako bahato pere pare treba odmah da se smeni jer je nesposoban (sposoban da krade) da obavlja tu duznost. Gradski saobracaj ima mnogo problema, najmanji su mini-tokovi. Stanite na raskrsnicu 10ak minuta, pa cete videti bar tri prekrsaja. Kad je svet fin i postuje drugog u saobracaju, ovakvo bacanje para nije potrebno. Konstantno se krpimo i nalazimo privremena resenja, dok problem u osnovi znanja i ponasanja ostaje.
    I gde zurite kad nemate posao, stalno se vozikate, utrkujete,divljate, kuda vam se zuri?
  • Rina

    27.03.2012 10:05
    Konacno! Bice manje sprinta na 100 metara.
  • Naivac

    27.03.2012 10:00
    A zašto ne i veliki?
    Bolje da ste izgradili veliki kružni tok na kraju Bulevara Evrope, pa obuhvatili i Cara Dušana i heroja Pinkija.
  • kruzni

    27.03.2012 09:58
    protok novca
    Slazem se sa V. svaki dan tu prolazim i bas sam se pitao gde je pukla cev kad kopaju a ono nice kruzni tok gde mu vreme nije. Da kazete vi nama ko je narucilac i izvodjac ovih glupih, skupih i nepotrebnih "radova". Novi Sad je cini mi se jedini grad u civilizovanom svetu kroz koji prolazi PRUGA a oni se bave kruznim tokovima od 2,5 metra.
  • Novonaseljac

    27.03.2012 09:55
    Vrti mi se sve, u glavi a i oko nje ...
    Navikli smo s ovom vlasti da se vrtimo u krug vec duže od jedne decenije.

    Evo poruka za izbore:
    http://vukajlija.com/zabava/posteri/373527
  • gobo

    27.03.2012 09:53
    moraju pred izbore da se pokazu kako su bili vredni ove 4 godine tj ovih par meseci..
  • TT

    27.03.2012 09:39
    e sad
    u sredinu zabosti jednu sekvoju pa ko jurca nek izvoli...
  • V.

    27.03.2012 09:24
    Haha
    Da bas sam neki dan slikao ovo i hteo da okacim na fb, i da mi neko objasni ko je tu trazio kruzni tok i sta ce mu!? Ja tu zivim vec 15 godina, nikada nikakav problem nije bio, a na toj slici sto ste stavili, ulica koja ide levo je SLEPA :)

    Kakvo pranje para pred izbore, jaooo...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna